詹瑞文挑那星

詹瑞文挑那星


詹瑞文挑那星
詹瑞文挑那星詹瑞文挑那星 Can't Shut Me Up!

詹瑞文挑那星:詹瑞文挑那星 Can't Shut Me Up!





詹瑞文挑那星
詹瑞文挑那星詹瑞文挑那星 Can't Shut Me Up!



詹瑞文挑那星:詹瑞文挑那星



詹瑞文挑那星
詹瑞文挑那星詹瑞文挑那星 Can't Shut Me Up!

詹瑞文挑那星監製/ 主唱:詹瑞文
詹瑞文挑那星伴唱:楊詩敏、翟凱泰
詹瑞文挑那星作曲:黃貫中
詹瑞文挑那星填詞:詹瑞文、楊詩敏、翟凱泰
詹瑞文挑那星編曲/混音/錄音:偉 & 花*靚clan
詹瑞文挑那星錄音:肥仔明
詹瑞文挑那星導演/剪接/拍攝:盧榮、Danny
詹瑞文挑那星造型:張學潤 化妝:Jolinn Ng

詹瑞文挑那星:詹瑞文挑那星 歌詞



詹瑞文挑那星
詹瑞文挑那星詹瑞文挑那星 Can't Shut Me Up!

《挑那星 Can't Shut Me Up!》
這個世界 太過變態 應高呼一句「挑」 廢話我挑 廢?我挑 我挑剔加個「藐」
這個世界 怪到變態 要高呼多句挑 廢人我挑 廢柴我挑 挑那星再加句「小」
其實我串我潑辣我搏命踩 只因為廢柴多嬲到要表態 我無踩界  我也冇黨派 我淨係有豆腐花賣
這個世界 太過變態 冇得say真夠慘 冇一個? 冇得你揀
舊公司新老闆

詹瑞文挑那星
詹瑞文挑那星詹瑞文挑那星 Can't Shut Me Up!

個個勸我 少?囉唆 咪阿吱加阿? 但你唔發嬲 你唔發火 就會多好多契哥
無奈廢柴廢事廢物太過多 廢人逼到埋身一個個閃過 咪再側側膊 扮冇哂知覺 遲早會?鑊
You can't shut me up  挑那星?獎要識chok! 挑那星影相趕走我!  去兇佢一鑊 You can't shut me up  點解買樓會供到痴線!  點解薪金永久不變! 大肚婆冇位檢驗 挑那星點先至掂
You can't shut me up  挑那星要爭返口氣 挑那星要演齣好戲 咪卸膊閃避 You can't shut me up   挑那星不要吞聲忍氣 挑那星不怕講出真理 閹尖創天地  挑剔會勝利
You can't shut me up  挑那星要爭返口氣 挑那星要演齣好戲 咪卸膊閃避 You can't shut me up   男人挑剔出真火 女人挑剔出真我 你終會當旺 挑剔變女皇
睇女人之虎 (做個挑剔女皇)


詹瑞文挑那星:詹瑞文挑那星 相關影片



詹瑞文挑那星
詹瑞文挑那星詹瑞文挑那星 Can't Shut Me Up!



詹瑞文挑那星


標籤:詹瑞文挑那星,詹瑞文挑那星 資料,詹瑞文挑那星 照片,詹瑞文挑那星 影片,詹瑞文挑那星 報導,詹瑞文挑那星 介紹