核突支那style

核突支那style

《核突支那Style》改編自PSY的《Gangnam Style》 – 核突支那style


《核突支那style》,改編自PSY的《Gangnam Style》,2012年高登音樂,由一眾高登會員改詞,高登會員「漏奶」主唱,核突支那style在2012年10月22日推出。


《核突支那Style》改編自PSY的《Gangnam Style》 – 核突支那style


有關核突支那style歌曲的MV借用了紅軍和《Gangnam Style》的惡搞片段,借此諷刺蝗蟲在香港做出的不文明行為,獲網民熱烈支持。由於核突支那style此曲中使用了「支那」這個具爭議性的中國人之貶 稱,因此有引起部分中國網民不滿,在有關YouTube影片中留言和香港網民罵戰。







《核突支那style》

(原曲 Gangnam Style)

主唱:「漏奶」

作詞:一眾高登會員




核突支那style 支那style


我朝早起身 去中環鏞記果度飲茶

你媽個逼 叫我等位 你無嘢下話 廢柴

我一身金飾 蘿柚鑲金 鑽石九卡 吐篤痰都 浸~死~你啦廢柴


啱啱 屙篤茄 喺港鐵入面急起上嚟 就地 屙篤茄

執屎係你嘅職責 我鍾意呀 吹bear bear

望望望 叫你包容 講極唔聽 屙篤茄 吹咩 屙篤茄


大陸夠勁 揸賓士果個 我老豆(唏!)叫李剛喎(唏!)

大陸夠勁 揸賓士果個 亂咁碌(Woo!)周街咁碌(Woo!)

碌死一打 即刻比錢 吹bear bear~~


核突支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~

核突支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~

核突支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~

核突支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~ 欸欸欸欸欸~


朝早起身 同我阿爸去鏞記飲茶

有隻蝗蟲唔肯等位仲要鬧我阿爸

佢一身金飾 蘿柚鑲金 鑽石九卡 但你都要等位架啦廢柴


我啱啱搭車 喺港鐵入面見到有隻蝗蟲 屙篤茄

忍屎係你嘅職責 好鬼臭呀 吹bear bear

望望望 叫你忍屎 講極唔聽 屙篤茄 嘩你好鬼啡


大陸夠勁 揸賓士果個 係佢老豆(Woo!)叫李剛喎(唔係下嘛?!)

熱烈慶賀 香港狗跟我 唱國歌(好)Bo Po Mo Fo(行)

講廣東話 即刻打靶 打打打打打~~


核突支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~

核突支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~

核突支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~

核突支那style 唏!咪就地屙茄 咩咩咩咩咩~


水貨佬 去邊度番貨好 喺上水站番落深圳港鐵不會堵

影靚相 去chanel影靚相 香港豬影相實Q趕客有勤工獎


Oppa 支那style 哈哈哈哈哈~

喂!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~

核突支那style 喂!咪就地屙茄 喂喂喂欸欸欸

核突支那style


《核突支那style》改編自PSY的《Gangnam Style》 – 核突支那style