恒管薛凱琪

恒管薛凱琪

恒管薛凱琪施脷誘 - 恒管薛凱琪


無綫上月底推出由李克勤主持新遊戲節目《決戰一分鐘》,參賽者過到十關便可贏得百萬獎金,吸引不少觀眾收看,首集平均收視高開30點(約 192萬觀眾),雖叫座卻沒口碑,遭批評遊戲相當小學雞,無聊又沉悶。


恒管薛凱琪





前晚播出第2集,自稱商科學生的女參賽者恒管薛凱琪 Whitney,笑容甜美身材不俗,恒管薛凱琪表示為完成搞英 文舞台劇的心願而參賽,結果成功過六關贏得5萬獎金。


恒管薛凱琪


恒管薛凱琪 Whitney全程表現淡定,首關玩手震腳震時發狂地跑,恒管薛凱琪雖衣着密實,但恒管薛凱琪上圍不停跌盪, 攝影師更180度仔細拍攝睇勻恒管薛凱琪Whitney。


恒管薛凱琪


到第二關恒管薛凱琪將曲奇餅放額 頭,不惜面容扭曲地將餅送入口,又伸脷接餅,及至第四關用筷子夾唇膏將之叠高,鏡頭竟離奇特寫恒管薛凱琪Whitney 胸部,令宅男趨之若鶩。


恒管薛凱琪


網友紛紛被吸引並到討論區開帖,極速對恒管薛凱琪Whitney 人肉起底,踢爆她中文名為梁嘉琬,今年19歲,是恒生管理學院商務翻譯系一年級生,又是Hello!模特兒公司的兼職模特兒,曾參加 《FACE》的UStar校花校草選舉,惜落敗而回,恒管薛凱琪又拍過大家樂酥 排高湯菜飯廣告,有「恒管薛凱琪」之稱且極想入 娛圈,遂被質疑是無綫安排來參加節目谷收視的媒。


恒管薛凱琪


據無綫公佈,《決》的參賽者必須年滿6歲以上,有香港身份證或出世紙,性別不限,報名時要附上成功完成指定遊戲的片段,再接受大會甄選。


恒管薛凱琪


恒管薛凱琪Whitney 昨在電話中表示約一個月前面試,估計是自己的理想打動導演獲機會,對被質疑造媒,恒管薛凱琪呆一呆再說: 「我本身係model,冇特別背景,係正常去面試,我都有好多朋友參加,我諗佢哋主要揀有夢想嘅人,如果你想贏錢買車買樓同環遊世界,應該未 必咁大機會。」


恒管薛凱琪


《決》的監製陳旭亮則謂:「我哋有好多招募途徑可以參加,佢係循正常途徑,起碼要玩到個 game同有個OK夢想我哋先會見,成件事絕對公平。我印象中仲有一、兩個校花校草,後生又肯嚟參加比賽,基本上嚟嚟去去都係嗰啲人,我哋唔 可能因為佢哋 之前參加過乜嘢比賽就唔畀佢參加㗎嘛。」


恒管薛凱琪


恒管薛凱琪


恒管薛凱琪施脷誘 - 恒管薛凱琪