真的騙你 啜核

真的騙你 啜核

真的騙你 啜核

真的騙你 啜核 高登巴打串盡香港


真的騙你 啜核 係乜東東? 其實係一名叫 橄欖 啜核 既高登網友,將 beyond 首本名曲《真的愛你》二次創作,成為諷刺時弊既搞笑作品 《真的騙你》!


真的騙你 啜核





唔係呃你,聽完一定好有共嗚,入黎睇下歌詞有幾搞笑抵死!



*無法可休息的超貴樓
有心欺騙放肆地發售
佢起間屋仿彿公厠
口講清新卻是臭

成世等三T都不中獎
上車不了我永没對象
我把雙親資金蒸發
䃈磚得果兩格

#天邊咁遠佢當市中心
一簽契約無窮地呻笨

@是那多麼屈質的地方
太過開胃要賺全部
偏偏這政府不想去理
若要解釋點解冇樣均真
故意吹大就狂賺
躉樓有五星?真的騙你!

Repeat *

仍記起間屋講好五樓
那知真相要我硬接受
最惨官商天天勾結
一起得益無內疚

Repeat #@#@

令我一生積蓄都用光
按揭之後缺乏零用
燒光我數簿!一聲嘆氣!

合法組織起樓靠害蒼生
個個貪念是無限
好搵過劫匪!不須殺你!‬

真的騙你 啜核