性罷工

性罷工

老婆性罷工 老公好輕鬆


原來「性罷工」可以作為抗爭理由,迫令政府修橋補路o架!早前哥倫比亞小鎮巴瓦科阿斯,就 有三百名女性發起「性罷工」,圖逼老公催促政府承諾改善日久失修道路,是否有效未有講及,但美國嘅脫星Elle Alexandra就直指行為多餘兼可笑,事關男性要出火大有方法,罷工仲益咗班麻甩佬喎!


性罷工







性罷工


性罷工 - 唔幫女人

網友笑言呢班哥倫比亞婦孺以「性罷工」藉以向政府施壓非常無知兼可笑,皆因到頭來只會益咗佢哋嘅伴侶,大有理由出去 偷食,甚至可以趁機好好休息,毋須再交功課咁辛苦!連Elle Alexandra都唔幫女人。阿妹話:「因為一個有正常性生活嘅婦女,又點會願意犧牲個人嘅性樂趣呢?


性罷工


因此我懷疑呢班婦女本身性生活都不協調,想借勢發難,希望政府關注基建之餘更可引起外界討論佢哋性生活!就等如你失業要求政府養你,難道政 府一日唔養你,你一世唔做愛?簡直係笑話!」講得好,做愛與否閣下自理,搵性罷工做理由,又真係好無賴囉!


性罷工


性罷工 - 四仔代替

Elle Alexandra認為呢三百名女性「性罷工」行為可笑,但另一方面亦好贊成佢哋咁做,理由係婦女罷工,大有機會令美國四仔銷量急升,直接帶旺脫星工作 量。佢話:「好明顯,當地男人大有理由出去偷食,而不願偷食亦會選擇以四仔代替,因此我希望佢哋一世罷工,令我同姊妹嘅作品有機會打入當地市 場。」


性罷工


Elle Alexandra絕對係一名機會主義者,人哋路都冇得好行,阿妹就一味講搵錢,睇怕最痛苦都係班男人,因為對住伴侶做又死唔做又死,女人真係一啲都唔好 惹呀!


性罷工


性罷工