張慧雯藏毒

張慧雯藏毒

張慧雯涉毒即被飛 - 張慧雯藏毒


繼女神苟芸慧和岑麗香等華姐獲無綫力捧上位後,2010年國際中華小姐季軍張慧雯(Candy)同樣獲無綫點名力捧,惟前晚她涉嫌藏毒被 捕,事業隨時玩完!


張 慧雯涉毒即被飛 - 張慧雯藏毒


據知,無綫為免影響形象已計劃把她有份演出的兩套新劇換角,而無綫高層樂易玲昨日承認Candy已停工,其中一套新劇鐵定換角,看來她的星 途凍過水!





無 綫近年視中華小姐為培訓重點,曾捧紅不少華姐花旦包括陳法拉、鍾嘉欣及上位女神苟芸慧和岑麗香。眼見華姐合觀眾眼緣,據知無綫本打算食住條水 再捧華 姐,2010年華姐季軍張慧雯成為首選,因早前她在劇集《On Call 36小時》中「晶晶」一角獲好評,人氣急升,故Candy在即將開拍的續集《On Call 36小時2》中將升呢做第二女主角,與羅仲謙及岑麗香大搞三角關係,希望接住《On》劇個勢把她捧上位!


張 慧雯涉毒即被飛 - 張慧雯藏毒


老竇陪入「城」壯膽 - 張慧雯藏毒

不過,Candy前晚涉藏毒被捕 後,全城關注,電視城議論紛紛,加上無綫非常注重藝人形象,眼見今次事態嚴重,Candy的演藝事業隨時玩完,不少台前幕後戥她可惜!據知, 有兩套新劇在 手的Candy隨時畀人踢出局,新劇《師父‧明白了》和力捧之作《On 2》有機會易角,其中《On 2》與醫管局合作拍攝,有鑑於她涉藏毒令形象受損,被踢走機會更大,事業準備起飛即墜機,兼捲入藏毒風波,真是兩敗俱傷!


老 竇陪入「城」壯膽 - 張慧雯藏毒


Candy被扣查一晚,早上離開警署後即向無綫高層樂易玲報告,下午即被樂易玲召回無綫電 視城「照肺」兩個多小時。樂易玲昨日接受電話訪問時承認Candy已停工,《師》劇角色會換人︰「我同佢下午傾咗兩個幾鐘,佢嘅資深配音員爸 爸都在場,大 家好多嘢講,佢喊到我成盒紙巾都用晒!依家佢係停咗工,《師》劇會換角,因為要拍成個月,佢期間要配合調查,所以有咁嘅決定。」


老 竇陪入「城」壯膽 - 張慧雯藏毒


她相信Candy是無辜,並力撐她說︰「佢係好乖嘅藝人,個司機係佢朋友嘅朋友。(戥佢唔 抵?)清者自清,呢啲交畀警方調查,佢都會盡力協助。」問到為何相信Candy但還要她停工?樂小姐說︰「雖然佢係乖,亦係基督徒,但要做番 啲嘢畀公司同 觀眾睇,證明佢係勤力演員。」至於《師》劇監製陳耀全在電話中說︰「我未係好了解個狀況,等公司畀指示。」而《On》劇監製潘嘉德在電話中被 問到續集會否 踢走Candy,他說︰「我唔喺香港唔知發生咩事,等我返嚟了解吓先。」


老 竇陪入「城」壯膽 - 張慧雯藏毒


岑麗香「吸毒唔好」- 張慧雯藏毒

此外,同屆華姐冠軍兼於《On2》劇 中有機會合作的岑麗香昨日在電話中得悉Candy涉藏毒被捕後大感愕然︰「嘩!大家參選時識,嗰陣我哋係企喺隔籬,覺得佢好 Friendly、好熱情。吸 毒唔係好事,我自己唔會掂,當然唔希望件事係真!」而於《On》劇中曾傳緋聞的羅仲謙在電話中說︰「唔係好清楚發生咩事,唔方便評論,印象中 佢係一個勤力 工作嘅女仔。(慰問?)平時私底下都好少接觸。」


岑 麗香「吸毒唔好」- 張慧雯藏毒


張慧雯藏毒